white paper ITIL®

Gratis white paper: ITIL®

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van IT-diensten.

In 2011 is ITIL® versie 2011 gelanceerd; deze versie bevat alle elementen van versie 3, maar legt meer nadruk op de waarde van IT voor de business. Ook wordt er meer aandacht besteedt aan praktijkvoorbeelden en case studies, zodat niet alleen de theorie maar vooral de toepassing in het middelpunt staan.

De white paper ITIL® bevat onder andere:

ITIL® Introductie
✓ De Servicelevenscyclus van ITIL®
✓ Service-ontwerpServicetransitie en Serviceproductie
Continue Serviceverbetering
Service Automatisering
Change ManagementIncident Management en Problem Management
De waarde van Request Fulfillment

Benieuwd waarom jij niet zonder ITIL® kan? Download nu de whitepaper!pijl2

Deel via:
LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail
  • Nieuwsbrief
  • Je bent met verschillende projecten bezig en krijgt daarnaast frequent spoedklusjes of verzoeken of je ‘even’ ergens mee naar wil kijken. Je probeert alle ballen in de lucht te houden
  • Referenties
Scroll