Pink Elephant aanwezig op Service Manager dag

Service Manager Dag 2013: Back to Business!

Bent u Service Manager, Service Delivery Manager of Service Level Manager of speelt u anderzijds een cruciale rol in het leveren van optimale IT Services voor de Business? Dan mag u de Service Manager Dag 2013 niet aan u voorbij laten gaan!

Voor de twaalfde keer al weer, wordt dit zeer succesvolle en trendsettende congres georganiseerd op 25 april 2013. Dit maal zijn wij te gast op de fantastische locatie van Mercedes Benz te Utrecht. Dit jaar moet er een paradigmashift gaan plaatsvinden in het denken en doen omtrent Service Management. Niets doen is in 2013 géén optie, dus het thema van de Service Manager Dag 2013 is dan ook “Back to Business

Dit thema is op meerdere manieren te interpreteren en dat is nu precies onze bedoeling. Vanuit diverse gezichtspunten wordt het thema “Back to business” onder de loep genomen door een grote variatie van sprekers. Het thema geeft in ieder geval duidelijk aan, dat de Service Manager weer letterlijk en figuurlijk terug moet naar waar het ‘echt om draait en dat is natuurlijk zorg dragen voor een ongestoorde ICT dienstverlening t.b.v. de primaire processen van de business. Dat hierbij mogelijk wat ‘heilige huisjes’ zullen sneuvelen moge duidelijk zijn. Kortom, wilt u aanwezig zijn bij het ‘turningpoint’ aangaande Service Management mag u deze dag niet missen!

Meer informatie is te vinden op: www.servicemanagerdag.nl

Deel via:
LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail