Pink Elephant lanceert het Service Automation Framework

Het Service Automation Framework is een nieuw framework voor het ontwerpen en uitrollen van geautomatiseerde services en dienstverlening. Pink Elephant is de eerste opleider die de Service Automation Framework training in Nederland en in de rest van de wereld kan aanbieden.

In februari 2017 heeft APMG-International wereldwijd het certificatieschema van Service Automation Framework gelanceerd. De Service Automation Foundation training en examen zijn nu wereldwijd beschikbaar. “We zijn erg trots om de eerste geaccrediteerde opleider in Nederland te zijn die dit framework omarmt, voortbordurend op onze drive naar een groeiend aanbod van Best Practices in de markt”, zegt Yvette Hillenaar, Manager van Pink Elephant Education in Nederland. “We zien dat Service Automation hoog op de agenda staat van IT-leiders. Het Service Automation Framework biedt een effectieve, stapsgewijze aanpak om bedrijven te ondersteunen bij de transformatie.” Het bijbehorende boek Service Automation Framework is geschreven door Pinker Jan Willem Middelburg en is gereviewd door zeven vooraanstaande industrie-deskundigen. Het boek biedt een stapsgewijze aanpak dat illustreert hoe organisaties hun dienstenaanbod op een methodische wijze kunnen digitaliseren. Het biedt een aantal processen die elke organisatie kan gebruiken om haar dienstverlening systematisch te verbeteren.

Self Service Generation

Het Service Automation Framework is hét concept om klantloyaliteit te bereiken en speelt in op de selfservice trend die al even gaande is.  Inmiddels zijn we gewend allerlei aspecten van ons (dagelijks) leven zelf online te regelen. We zijn de Self Service Generation. Dan rijst de vraag, als iedereen zelf alles regelt en bij verschillende bedrijven dezelfde service kan inkopen, hoe zorg je dat klanten trouw blijven aan je merk?

Daar kan Pink Elephant bij helpen met deze nieuwe Service Automation training, die dieper ingaat op dit concept voor het bereiken van klantloyaliteit door het serviceaanbod te automatiseren. Als u Service Automation voldoende toepast, ziet u zowel de medewerker- als de klanttevredenheid stijgen!

Pink Elephant heeft de eerste training gepland staan op 24 & 25 augustus op de trainingslocatie van Pink Elephant in Naarden. Reserveer snel je eerste plaats voor Service Automation Foundation!

Deel via:
LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail