starbucks

Customer Case: Starbucks

“Dankzij een overzichtelijk trainingsportaal en hogere
kwaliteit trainingen is onze productiviteit verhoogd.”

► Lees de Customer Case

schiphol-groupSchiphol Group

“ Met name de Business Simulations Games hebben
een enorme input gegenereerd voor het realiseren
van een nieuwe koers in onze IT organisatie”

► Lees de Customer Case

Onze klanten

Onze aanpak werkt o.a. voor:

Als onderdeel van een internationale IT Service Management organisatie legt Pink Academy zich toe op het verbeteren van ICT organisaties aan de hand van ‘Best Practices.’ Bewezen frameworks (zoals ITIL® en PRINCE2™) vormen hierbij de leidraad door al onze dienstverlening. Pink Academy levert dan ook een actieve bijdrage voor vele mooie klanten.

We werken samen met de mooiste organisaties in en buiten Nederland. Dat zijn grote, internationale organisaties, landelijke bedrijven en ook MKB-bedrijven. Hieronder ziet u een selectie van organisaties of medewerkers van deze organisatie die bij Pink Academy in opleiding zijn geweest.

  • Stout Groep
  • Irdeto
  • Vestia
  • CED
  • Hessing supervers
  • IKEA
  • KPMG
  • Koninklijke Nedschoef
  • Erasmus MC
  • Reinier de Graag Gasthuis
  • Havenbedrijf Rotterdam
  • Starbucks
  • Gemeente Groningen
  • Gemeente Rotterdam
  • Gemeente Apeldoorn
  • Gemeente Arnhem
  • De Goudse Verzekeringen
  • Delta
  • Eneco
  • Ahold
  • Royal Cosun
  • Defensie
  • DJI
  • Schiphol Group
  • Integrata
  • Interxion
  • Koning WillemI College
  • Siemens
  • Stadsbank Oost Nederland
  • Touring
  • Xerox
  • Yellowlab
  • ECN
  • Evides
  • Raad voor de Kinderbescherming

Benieuwd naar ervaringen van onze klanten?

Benieuwd naar onze aanpak en wat onze klanten over ons zeggen? Laat uw gegevens achter en wij nemen contact op met u om u hier alles over te vertellen!

Deel via:
LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail
  • Nieuwsbrief
  • PinkCONNECT is a virtual conference bringing together IT experts, practitioners and solution providers from around the world in one convenient and easily accessible online location. The event provides a forum
  • Referenties
Scroll