Case Studies

Pink Elephant Case Studies

Succes is de sterkste business case voor IT Service Management

University of Oxford

Service Management Case Study

Oxford staat regelmatig (samen met Cambridge) op de eerste plaats in de ranglijsten, en behoort consequent tot de top tien universiteiten in de wereld. In deze Service Management Case Study wordt besproken hoe Pink Elephant hier een bijdrage aan heeft geleverd.

Process Improvement Case

Process Improvement Case Study

Leviathan is een grote speler op de internationale financiële dienstverleningsmarkt. Met meer dan 7.000 werknemers wereldwijd is de IT-organisatie verantwoordelijk voor 24×7 dienstverlening aan miljoenen klanten. Deze Process Improvement Case Study laat goed zien welke financiële resultaten met ITIL behaald kunnen worden.
Zurich Case Study

Service Improvement Case Study

urich is een van de wereld grootste verzekeringsmaatschappij en een van de weinige die op een wereldwijde basis actief is met een met verschillende dochterondernemingen en kantoren in Noord-Amerika, Azië, Latijns-Amerika en andere delen van de wereld. Deze Service Improvement Case Study laat goed zien welke resultaten met ITIL behaald kunnen worden.
Deel via:
LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail
  • Nieuwsbrief
  • Je bent met verschillende projecten bezig en krijgt daarnaast frequent spoedklusjes of verzoeken of je ‘even’ ergens mee naar wil kijken. Je probeert alle ballen in de lucht te houden
  • Referenties
Scroll