VeriSM” Foundation

VeriSM ™ helpt organisaties de uitdagingen van servicemanagement in het digitale tijdperk te begrijpen en erop te reageren. Het creëert een servicemanagementmodel waarin alle capaciteiten en verantwoordelijkheden van de organisatie worden ingezet bij het leveren van een superieure service.

De International Foundation for Digital Competences (IFDC) heeft VeriSM ™ ontwikkeld – een benadering voor servicebeheer die specifiek is toegesneden op het ondersteunen van organisaties om hen te helpen slagen in de wereld van digitale service.

Het VeriSM ™ -model zet eerst digitaal denken in, zodat u het juiste product of de juiste service op het juiste moment kunt leveren:

  • Definieer
  • Produceer
  • Voorzien
  • Reageren

VeriSM ™ laat zien hoe u uw huidige, effectieve manier van werken in een algehele organisatorische context kunt plaatsen en kunt voldoen aan verschillende service beheers situaties.

De VeriSM” Foundation training

De training wordt via een Blended Learning methode aangeboden. Bij inschrijving krijgt u toegang tot ons online leerplatform met alle informatie over de training. Tevens kunt u de Pink App downloaden in de Google Play Store (android) en App Store (iOS). Met de Pink App heb je overal toegang tot de lesstof, de handige Pink Pal® voor de examentrainingen en zelfs Podcasts voor het beluisteren van de leerstof onderweg of vanuit de luie stoel.

Naast het online gedeelte wordt er een trainingsdag georganiseerd waar we met de door u opgedane theoretische basis aan de slag gaan met praktijkcases.

Doelgroep

De training en certificering van VeriSM is ontworpen voor mensen die werkzaam zijn in de servicemanagementarena zoals IT- en niet-IT-professionals service-eigenaren en servicemanagers – met name degenen die betrokken zijn (of van plan zijn) te zijn bij digitale transformatie.

Alle professionals en organisaties die betrokken zijn bij het leveren van waarde aan klanten door de ontwikkeling levering bediening en / of promotie van diensten. Iedereen binnen een serviceorganisatie in het bijzonder:

  • Managers – die willen begrijpen hoe ze kunnen profiteren van evoluerende managementmethoden;
  • Service-eigenaren en servicemanagers – die hun vaardigheden moeten bijwerken en begrijpen hoe servicemanagement is veranderd;
  • Executives – die verantwoordelijk zijn voor een effectieve dienstverlening;
  • IT- en niet-IT-professionals – die inzicht moeten hebben in de impact van zich ontwikkelende managementmethoden en nieuwe technologieën in hun rol.

Kennisdoelstelling

De kennisdoelstelling is om de deelnemer de volgende onderwerpen te laten herkennen, beschrijven en toepassen:

Aan het einde van de training ga je voor:

  • Intern engagement stimuleren en veranderingen aanbrengen die van belang zijn voor de klant;
  • Levert nieuw servicebeheer en productontwikkelingspraktijken die uw bedrijf voorop stellen;
  • Implementeren van servicebeheer dat waarde toevoegt aan uw bedrijf en u waardevoller maakt op de markt;
  • Deel uitmaken van een groeiende gemeenschap;
  • Een gewilde pionier zijn in het leveren van servicebeheer voor het digitale tijdperk

Voorkennis

Enige kennis van Service Management is wenselijk.

Duur

1 dagdeel. De trainingsdag duurt van 10.00 uur tot 13.00 uur.

Generieke informatie cursus

De training wordt via een Blended Learning methode aangeboden. Naast de online activiteiten wordt er een dagdeel georganiseerd om aan de slag te gaan met een case study.

Kosten

Trainingskosten: € 295,-
Examenkosten: € 170,-

Additionele kosten

Alle Pink Elephant prijzen zijn inclusief lunch, koffie en thee, en exclusief BTW. Voor BTW vrijgestelde instanties hebben wij de mogelijkheid te factureren tegen een BTW 0% tarief.

Mocht u interesse hebben om te overnachten, dan hebben wij een speciaal hotel arrangement. Neem contact op met een van onze medewerkers voor meer informatie.

Opleidingsdata en locaties

Selecteer maand

Selecteer locatie

  • Startdatum Variant Dag Locatie Pricing Inschrijven Planning
  • 21-06-2018 Dag Donderdag Naarden € 295
    Planning