Berichten
  • MarsLander® Agile Service Management

    • Hoe kunnen we snelheid en kwaliteit verhogen?
    • Hoe kunnen we meer waarde aan onze business toevoegen?
    • Hoe creëren we Agile en Lean serviceteams?

    MarsLander® – Agile Service Management

    In de 20e eeuw gebruikten we ITIL® om onze diensten te beheren om de Apollo 13-missie naar de maan te brengen en weer veilig te laten landen op aarde. Een MarsLander meenemen naar Mars vereist echter een hoger serviceniveau.

    Er is veel meer software bij betrokken. Het is nog nooit eerder gedaan. Complexe nieuwe systemen en de noodzaak om snel te reageren op onvoorziene gebeurtenissen terwijl ze zich voordoen. Om de servicelevering effectief te kunnen beheren, moeten we flexibeler en meer Lean zijn.

    Lees verder
    lees meer
  • Agile SCRUM Master

    Agile SCRUM Master

    Deze tweedaagse Agile SCRUM Master training combineert Agile-methoden en Scrum praktijken met praktische opdrachten. De training geeft inzicht in de werkwijze, regels en rollen om een Multidisciplinair team als Scrum Master te faciliteren, coachen en op te zetten. Ook worden leiderschap skills aangereikt om je leiderschap te vergroten en gedragsverandering te beïnvloeden.

    De Scrum Master training van Pink is zeer interactief door gebruik van inspirerende casussen uit de praktijk.

    De inhoud van de training bestaat uit:

    •  Agile en Scrum Concepten;
    •  Over Agile methodologieën;
    •  Rollen en verantwoordelijkheden van de Scrum Master
    •  Rituelen en ‘time-boxing’;
    •  Het belang van de ‘backlog’;
    •  Scrum planning
    •  Het monitoren van Scrum projecten en hoe toe te passen bij complexe projecten;
    •  Hoe Agile te implementeren in organisaties.
    Lees verder
    lees meer
  • The Phoenix Project

    DevOps Phoenix Project SLA waarde effectiviteit samenwerking GamingWorks Lees verder

    lees meer
  • VeriSM

    Service Management voor het digitale tijdperk
    VeriSM ™ helpt organisaties de uitdagingen van servicemanagement in het digitale tijdperk te begrijpen en erop te reageren. Het creëert een servicemanagementmodel waarin alle capaciteiten en verantwoordelijkheden van de organisatie worden ingezet bij het leveren van een superieure service. Lees verder

    lees meer
  • DevOps Practitioner

    DASA DevOps Practitioner Competenties Lees verder

    lees meer
  • AgilePM® Foundation

    Agile foundation projectmanagement project management ontwikkelaanpak DSDM Atern processen Framework MoSCoW Projectmanager Lees verder

    lees meer
  • Lean IT® Foundation

    Lean IT® foundation service management servicemanagement praktijkgericht Lees verder

    lees meer
  • Apollo 13 Game

    Apollo 13 Game ITIL service management servicemanagement simulatiespel spel itsm Lees verder

    lees meer
  • ISO 20000® Foundation

    ISO 20000® foundation security governance certificering Lees verder

    lees meer
Pagina 1 van 812345...Laatste »